> جوک جدید
 
درباره وبلاگ


The Best Iranian Joke Portal ...
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 130
بازدید کل : 26950
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


جوکـــــــــــــ +18
بهتــــــرین و بروز ترین وبلاگ جوکهای +18
جمعه 20 مرداد 1391برچسب:, :: 5:47 ::  نويسنده : Admin

 

◄◄◄ سوار یه پراید شدم، از این درب و داغونا ... !!!
یه کم جلوتر دو تا خانوم واستاده بودن ... تا یارو رفت سوارشون کنه ،
یه ماشین پیچید جلو و سوارشون کرد ... !!!
راننده‌ هه هم خیلی شاکی سپر به سپر ماشینه چسبید ،تا رسیدیم به چراغ قرمز ... !!!
ر

اننده‌ی عصبانی شیشه‌ی سمت منو داد پایین و به اونیکی راننده هه گفت:
"مثلا فکر کردی خیلی زرنگی ؟! ببین بچه قرطی ، من مسافر کــیـــ ... رمم نیست!"
آقا من شاکی شدم ... !!! گفتم : ناسلامتی من اینجا نشستما ... !!!
یه نیم نگاه به من کرد و گفت :
"نــه ... شوما رو نمیگم ... شـــــوما هستی "
مــــــــــــن :|
دختـــــــــــــره همسایمون :|
 
.
.
.
.
 
◄◄◄ وقتی ایران مدال می گیره خونه ی ما :
مامانم : خوش به حال مامانش حتما چقدر فامیل هاش بهش تبریک میگن ...
خواهرم : مردم هم داداش دارند ما هم داداش داریم ... !!! بی عرضه تنه لش ... !!!
بابام : خاک تو سرت من اگه همسن تو بودم الان قهرمان المپیک میشدم ... گوساله فقط بلده بخوره ... !!!
یعنی هر وقت یکی مدال بگیره من ترور شخصیت میشم ...
کاش این المپیک زودتر تموم بشه ... !!!
 
.
.
.
.
 
◄◄◄ یه زن خراب از خونه پیرمرده میاد بیرون میبینن داره هرهر میخنده ... !!!
بهش میگن چرا میخندی ... ؟؟؟
میگه مادر به خطـــــــا منو ایستاده میک...نه ولی نمازشو نشسته میخونه ... !!!
 
.
.
.
.
 
http://www.facebook.com/JokBaran

 

 

 

"فروش


http://www.mobiledaran.ir/Marketing.php?wid=35184&Bname=%D8%B9%D9%84%DB%8C+%D8%B5%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D8%A6%DB%8C#L5

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
   
 
 
>